Ангелина Меранзова-ВеляноваПсихолог за работа с деца и тийнейджъри

Здравейте! Казвам се Ангелина Меранзова-Велянова.

Аз съм психолог, учител по философия и формиращ се психотерапевт. Имам богат опит в работата с децa, юноши и техните семейства, изправени пред най-различни предизвикателства и затруднения в живота си. В годините на своята практика в частния психологически кабинет преоткрих, че хората, които най-често ми доверяват своите душевни преживявания, са тези, които (или чиито семейства) се сблъскват със смъртта или загубата.

Работата с клиенти във всички възрасти, преживяващи тази житейска криза, ми доказа, че загубата на любим човек преобръща всичко в живота ни и силните емоции на скръбта могат да бъдат поразителни. Това може да бъде особено вярно за деца, които все още нямат думите да изразят себе си или за юноши, които се борят с нуждата си от емоционална подкрепа, но искат да изглеждат „нормални“ сред своите връстници.

Специализирайки в експресивни терапии като терапия с пясък, куклотерапия, приказкотерапия и психодинамичната позитивна психотерапия аз помагам на деца, юноши и техните семейства да се справят със загуба или травма и които се нуждаят от помощ, за да научат по-адаптивни начини за справяне с предизвикателствата и промените в развитието на живота. Именно това е главната от областите на моя професионален интерес и специализации, към които са и:

Психологическа травма/криза при деца и юноши;
Хранителни разстройства при деца и юноши;
Методите и техниките, които използвам в своята работа са интерактивни и провокиращи въображението. С годините разбрах, че това е освен най-подходящият за мен подход към дебрите на човешката психика, той е и най-ефективен. Силно вярвам във връзката родител-дете, като всички мои клиенти са ангажирани максимално в терапевтичния процес на техните деца.

Специализации и професионални обучения:

Техники в терапията с приказки и кукли при деца, юноши и възрастни;
Психодиагностика на индивидуално-психологични особености при деца, юноши и възрастни с проективни методики;
Работа със символи в наративната терапевтична дейност;
Терапевтични методи за работа с хранителни разстройства на лица до 18 годишна възраст;
Дългосрочна психосоциална подкрепа на деца преживели травматично събитие (катастрофа, смърт, развод) – консултиране и терапия;
Успешно терапевтично свързване и изграждане на терапевтичен алианс.

Статии

page 1 от 5